passbeskrivning

JG tuntien nimissä tarkoittaa Jeppis Gymin omien ohjaajien suunnittelemia ohjelmia.

JG Pump
JG Pump on haastavaa lihaskunto- ja kestävyysharjoittelua. Tunti sopii sekä naisille että miehille, eli kaikille niille jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treenin. JG Pump sopii myöskin aloittelijoille koska käydään perusteellisesti läpi liikkeiden suoritustavat. 

JG BodyShape
JG BodyShape on miellyttävä treenimuoto, jonka voi helposti mukauttaa omaan kuntotasoon sopivaksi. Tunti sopii loistavasti aloittelijoille. Tunnilla tehdään sekä kuntoa kehittäviä osia että lihaskuntoharjoitteita. Käytetään omaa kehoa ja välillä kuminauhaa tehostamassa lihaskuntoharjoitteita. JG BodyShape on iloista ja energistä, vahvistaa kehoa ja parantaa liikkuvuutta mukaantempaavan musiikin tahdissa.

JG X-Bodyfit
JG X-Bodyfit on harjoittelumuoto sinulle joka haluat haastaa itsesi. 45 minuutin kova harjoittelu joka sisältää koko vartaloa haastavia harjoituksia. Tunti koostuu eri voima- ja ketteryysharjoituksista. Lyhyt venyttely lopussa.

JG Ball
Pallojumppa on tehokas tunti keskivartalolle ja jaloille. Pienet käsipainot apuna osassa liikkeitä antavat vartalolle kokonaisvaltaisen treenin hyvällä feeliksellä.

JG Core & Stretch
Lihaskuntoharjoittelu keskittyen vatsaan ja selkään, lopuksi venyttely.

Crosstraining
Koko kehon korkeaintensiivinen lihaskuntoharjoittelu. Tunti koostuu yksinkertaisista harjoituksista levytangolla, käsipainoilla, kahvakuulalla, levypainoilla, omalla kehonpainolla jne. Sopii myös aloittelijoille, painot ja suoritusnopeus saat päättää itse.

Tabata
Tabata on korkeatehoinen tunti missä kaikki lihakset, myös sydän, tekee työtä. Tabatan tunnusmerkki on että liikkeet tehdän 20 sek jonka jälkeen levätään 10 sek. Tehdään eniten työtä oman kehon painolla ja hyppyjä voi ilmetä/välttää. Tule mukaan ihanan intensiiviselle ja hikiselle tunnille!

Burning Booty
Lyhyt mutta tehokas tunti missä painopiste on pakaralihaksissa mutta koko alavartalo saa treeniä. Tulet ehdottomasti ”feel the burn”ia!

Body, Mind & Fun
Tehokas ja hauska kontoharjoittelu joka sopii kaikille koosta ja kunnosta riippumatta. Ei hyppyjä. Venyttely ja rentoutus lopettaa harjoittelun.

Fitness Pilates
Pilatesharjoittelussa painopiste on ryhtilihaksien vahvistamisessa – ne tärkeät tukilihakset kehossa. Vahvat syvät vatsa- ja selkälihakset kantavat kehoa oikealla tavalla. Pilates on rauhallinen harjoitusmuoto, missä tehdään rauhallisia ja kontrolloituja liikkeitä. Otamme apua hengittämisestä liikkeiden teossa. Pilates on sekä rentouttavaa että palauttavaa liikuntaa. Sopii kaikille.

MediYoga
MediYoga on terapeuttinen joogamuoto joka perustuu klassisesta Kundalinijoogasta. Rauhallinen ja tasapainottava. Sopii kaikille ja erityisesti jos on selkävaivoja, sydänongelmia, unihäiriöitä, syömishäiriöitä, migreeni jne. Fyysisiä harjoituksia ja liikkeitä yhdistetään hengitys- ja keskittymistekniikoihin.

Boxercise
Kuntonyrkkeily sopii kaikille koosta ja kunnosta riippumatta. Hyvä harjoitusmuoto niska- ja selkäongelmaisille. Soveltuu hyvin istumatyön tekeville.

Boxing
Nimi jo kertoo mistä on kysymys! Nyrkkeily on sinulle joka haluat päästä ylimääräisestä energiasta, sinulle joka tarvitsee saada liikettä olkapäille ja lavoille. Ja tietysti sinulle joka pidät nyrkkeilystä ja haluat saada tehokkaan treenin koko vartalolle.

ACT gym/Kinesis
Ohjattua kiertoharjoittelua kunto- tai Kinesissalissa. Kinesis vahvistaa kehonhallintaa, koordinaatiota ja voimaa toiminnallisen harjoittelun kautta. Tunti lopetetaan venyttelyllä. Kiertoharjoittelu soveltuu kaikenikäisille ja sovitetaan ryhmän mukaan.

Express Gym
Saliharjoittelu erilaisella ja kehittävällä tavalla.

Ladygym
Ladygym on naisten oma aika sunnuntaisin ennen salin normaali aukioloaikaa. Ladygymillä voit osallistua kiertoharjoitteluun tai tehdä oman harjoituksen, pääasia että olet Lady! 🙂

Fatburning Combo
”Rasvanpolttoa” tekemällä 40 min kovaa lihaskuntoharjoitusta kuntosalissa yhdistettynä 30 min spinningiin.

Spin & Body
Tunnilla saat harjoitusta kestävyyskuntoon sekä lihaskuntoon. Tunti koostuu lämmittelystä, kolme pyöräily työosuudesta joiden välissä on kaksi llihaskunto osuutta. Tulemme pyörältä pois lihaskunto osuuden aikana. Jäähdyttely ja loppuvenyttely. Tunti sopii aloittelijalle sekä kokeneemallekin kuntoilijalle. Tunnin tason voit itse päättää. Tehokas alku viikonlopulle.

Spinning
Spinning on pyöräilemistä sisätiloissa musiikin tahdissa. Spinning on tehokas liikuntamuoto ja sopii kaikille kuntoilijoille. Spinning tarjoaa sinulle mahdollisuuden tehokkaaseen kunnonkohotukseen. Spinning-tunneissa löytyy vaihtoehtoja Spinning Limestä Spinning Focukseen.

Easy 30
On spinning-tunneista lempein: se sopii täydellisesti ensimmäiseksi sisäpyöräilytunniksi tai vaikka ylläpitäväksi harjoitukseksi raskaampien treenien lomaan. Easy-tunnilla joka toinen kappale tehdään palauttavampaa työtä. Tunnin kokonaispituus on 30 minuuttia.

Basic 45
Basic-tunnit ovat kuntoa kehittäviä harjoituksia, joista suurin osa tavoitteellisesta harjoittelusta koostuu. Tunnilla pärjää mainiosti vähemmälläkin pyöräilykokemuksella. Basic-tunnin kokonaispituus on 45 minuuttia.

Power
Power on yksi raskaammista spinning- tunnneista. Power-tunnilla on mahdollista kokeilla omia rajoja ja tuntea erittäin rasittavan harjoituksen huuma. Tunnin kokonaispituus on 45-60 minuuttia.

Uphill-Spin
Harjoittelemme sisäpyöräilyä ylämäissä; saamme vahvemman sydämen, vahvemmat jalat ja parempi hapenottokyky. Painotteena tulla vahvemmaksi pyörän päällä, mutta mukana myös osia intervalliharjoituksista. Sopii kokeneelle pyöräilijälle mutta myös aloittelijalle. Lempeä liikuntamuoto esim. polville, tervetuloa mukaan!